۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۵۸۴۴۰۸
رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا:

انقلاب اسلامی به رهبری آیت الله خامنه ای هیچگاه شکست نمی خورد | حوزه و علما پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند

لوئیس فراخان با اشاره به دشمنی های ظالمانه و قدیمی آمریکا علیه ملت و دولت ایران تأکید کرد که امام خمینی(ره) شاگردی بزرگ به نام امام خامنه ای تربیت کرد که این انقلاب با رهبری او و حضور جوانان در صحنه هرگز شکست نخواهد خورد.
 همایش افول آمریکا با حضور دکتر نادر طالب زاده و  رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش افول آمریکا و گردهمایی اربعینی های مساجد استان قم با حضور مسؤولان استانی از سوی قرارگاه مردمی اربعین حسینی شامگاه دوشنبه در مصلی قدس قم برگزار شد.

لوئیس فراخان فعال مدنی و رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا در این همایش اظهار داشت: من شهادت می‌ دهم که خدایی جز خدای یگانه نیست و محمد(ص) خاتم پیامبران است و برای من افتخار بزرگی است که پس از 22 سال در این شهر مقدس یعنی شهر قم حضور پیدا می‌ کنم.

وی افزود: آخرین باری که به ایران مسافرت کردم زمانی بود که در یکی از دانشگاه های ایران سخنرانی داشتم و دانشجویان از صحبت های من استقبال کردند و افتخار دارم که دراین موقعیت حساس خودم را در ایران می‌ بینم.

لوئیس فراخان بیان داشت: کشور من یعنی آمریکا برای سال های سال هیچ وقت دوستی خوب برای جمهوری اسلامی ایران نبوده است؛ خصومت آمریکا نسبت به ایران از زمان دکتر محمد مصدق آغاز می‌ شود زمانی که دولت ایران می‌ خواست دست آمریکا را از نفت ایران قطع کند.

وی با اشاره به این که آمریکا می‌ خواست که نفت ایران را به غارت ببرد، گفت: همین خصومت آمریکا با ایران موجب شد که پس از مصدق دولتی را سرکار بیاورد که طبق خواسته و منافع آنها حرکت کرده و دوست وفاداری برای آنها باشد.

این فعال حقوق بشر در آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد: خدای متعال از زبان مردی از تبار رسول خدا یعنی امام خمینی(ره) صدا و حاکمیت خود را به جهان نشان داد به همین جهت خصومت آمریکا به ویژه از زمانی که امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی را به راه انداخت بیشتر شد و این نزاع و خصومت همچنان ادامه دارد.

وی ابراز داشت: شما چهلمین سال انقلاب اسلامی خود را به دست امام خمینی(ره) می‌ بینید و تا به امروز دوره های حساسی را با دشمنی های بی شمار آمریکا پشت سر گذاشته اید.

لوئیس فراخان با بیان این که بزرگی هر معلمی به پرورش دانشجویان بزرگ است، تصریح کرد: گرچه امروز امام خمینی(ره) در بین ما نیست ولی وجود او در وجود مبارک شاگردش حضرت آیت الله خامنه ای تجلی پیدا کرده است، همچنانکه حضرت موسی(ع) هم در سن چهار سالگی پیام آور وحی و نبوت شد و بعد از چهل سال خداوند حضرت هارون را به عنوان وصی و جانشینش به کمک او فرستاد.

وی تصریح کرد: امروز من افتخار بزرگی داشتم چون به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران رسیدم و امشب هم من در شهر مقدس قم مفتخر به زیارت حضرت آیت الله مکارم‌شیرازی شدم.

رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا یادآور شد: آمریکا خصومت خود را با جاری ساختن شدیدترین تحریم ها علیه ایران به نهایت رسانده است که این تحریم ها با هدف شکستن روح انقلاب یعنی اسلام دنبال می‌ شود، اما تا آنجا که شما مردم به عنوان پیروان و فرزندان امام خمینی(ره) در میدان هستید آمریکا توانایی شکستن انقلاب شما را ندارد.

وی افزود: من در جمع شما چهره های جوانی می‌ بینم که فرزندان اسلام و قرآن هستند و اطمینان دارم این افراد اگر در میدان باشند آینده این انقلاب تأمین شده و مطمئن است؛ چهل سال است که انقلاب شما در برابر تمام مشکلات سینه سپر کرده است ولی باید بدانید در چهل سال دوم وارد فاز کمال انقلاب می‌ شوید.

لوئیس فراخان بیان داشت: ای فرزندان حوزه و عالمان دین! این شما هستید که از راه فضل و دانشی که از دل منابع اسلامی بیرون آورده اید و از محضر بزرگان آموخته اید باید حقانیت و عظمت امت اسلام را به گوش جهانیان برسانید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که تحریم ها برای ملت ایران تلخ است، ابراز داشت: اما شما مستظهر به قدرت و قوت ایمان هستید، بنابراین از این سختی ها و تلخی ها نهراسید و بدانید که خداوند همیشه در کنار شما است.

رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد: آیا مردمان جهان گمان می‌ کنند که افراد اهل ایمان و عمل صالح با دیگران یک سان هستند؟ خیر ییروزی و نصرت خدا همیشه با اهل ایمان و عمل صالح است.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از سیاست های ضد ایرانی و ضد اسلامی آمریکا ابراز داشت: آمریکا و ترامپ با گرفتن 110 میلیارد دلار از عربستان سعودی اسلحه هایی را به آنها فروخته که گلوله های آن در سینه مسلمانان جهان فرو می‌ رود.

این فعال حقوق بشر ادامه داد: آمریکا از محمد بن سلمان خواسته که همه بزرگان اهل سنت را در شهر ریاض برای پیام خاصی که می‌ خواست به آنها برساند جمع کند که اگر شما به صحبت بن سلمان گوش کرده باشید هسته اصلی کلام او شوراندن اهل سنت علیه شیعیان به ویژه شیعیان جمهوری اسلامی بود.

لوئیس فراخان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین به عنوان مسیر مشارکت مسلمانان جهان در راه شناخت عظمت و اهداف امام حسین(ع) خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام در آن دوران پیکر امام حسین(ع) را زیر سم اسب ها قرار دادند و سر از تن یاران ایشان جدا کردند تا یاد و پیام امام حسین(ع) در دشت کربلا مخفی شود ولی این شهادت منجر به تشکیل مکتب جدید جهاد و شهادت شد.

وی تصریح کرد: وقتی به فرمایشات امام حسین(ع) توجه می‌ کنیم متوجه می‌ شویم ایشان می‌ فرمایند شهادت من و اصحاب من تنها برای حاکم ساختن دین مبین اسلام بوده است، خدای متعال هم در قرآن می‌ فرماید: یکی از سنت های اصلی الهی از دست دادن مال و ثروت و فرزندان است که امیدواریم ما در این آزمون سربلند باشیم.

رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا یادآور شد: به رغم دشواری های آزمون الهی، خداوند به مسلمانان عزت و اقتدار و پیروزی بشارت می‌ دهد، این خبر بشارت آمیز چیست؟ بشارت بزرگ برای همه مردم مسلمان، پیروزی اسلام بر سرتاسر گیتی است.

وی افزود: خدای متعال در یکی از آیات قرآن می‌ فرماید: کسانی که در راه من جهاد می‌ کنند و در ضمن جهاد به شهادت می‌ رسند مردگان نیستند، اگر آنها را مرده می‌ دانید اشتباه می‌ کنید، شهیدان شاهدان حیات واقعی هستند.

لوئیس فراخان بیان داشت: من دوست دارم در پایان صحبتم در هنگامی که می‌ خواهم مجلس را ترک کنم از همه کسانی که پیش از من صحبت کردند تشکر کنم و در عین حال می‌ خواهم هیأت همراه خودم را به شما معرفی کنم.

وی با اشاره به این که فرزندم مصطفی محمد معلم آموزش دهنده معارف اسلامی در آمریکا است، گفت: ما میوه های تازه ای از اسلام و قرآن در بلاد کفر پرورش می‌ دهیم، گرچه اسلام و ادیان الهی تماما از مشرق طلوع کردند ولی بر اساس بشارت های قرآن اسلام باید برای گسترش خود در سراسر جهان از مغرب زمین ادامه پیدا کند.

رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد: شاید شما تعجب کنید که بلال حبشی که تربیت شده مکتب نبوی است پیش از پیامبر وارد بهشت شود، در حالی که پیامبر خود این بشارت را به او داده بود.

وی ابراز داشت: من نماینده جمعی از آفریقایی هایی هستم که به دست سفیدپوستان ستمگر به آمریکا کشانده شدم، نیاکان ما مسلمان بودند، ولی آمریکا ما را به بندگی کشانده تا هویت ما را بگیرد، ما در آمریکا شهروند درجه دوم هستیم ولی نور ایمان را نتوانستند از ما بگیرند به همین جهت است که سرتاسر آمریکا صدای الله اکبر و اذان شنیده می‌ شود.

لوئیس فراخان در ادامه عنوان کرد: غیر از فرزندم که گفتم، برادرم، نوه ام و تنی چند از دوستان من نیز در آمریکا و کشورهای غربی دیگر اسلام را ترویج می‌ کنند؛ شما خواهران نیز با بالا بردن معرفت خود از اسلام پرورش دهنده نسلی باشید که دین را گسترش می‌ دهند همانند مریم مقدس که با تربیت حضرت عیسی(ع) به بشریت حیات و زندگی بخشید./1330/

ارسال نظرات